Σάββατο 25 Απριλίου 2020

Γλώσσα Γ΄ - Απαντήσεις στο Φύλλο Εργασίας 4 (επανάληψη ενότ. 3)


Απαντήσεις στο Φύλλο Εργασίας 4 – Επαν. Ενότ. 3

1. 
α) Υπολόγιζε συνεχώς πόσα ξόδευε κάθε μέρα. (μερικής αγνοίας - Αντικείμενο του ρ. υπολόγιζε)
β) Δεν είναι ακόμη γνωστό πότε θα τελειώσει αυτή η πανδημία. (μερικής αγνοίας - Υποκείμενο του απρόσωπου δεν είναι γνωστό)

γ) Αυτή την απορία έχω, πώς, με τόση ανοργανωσιά, τα καταφέρνει. (μερικής αγνοίας -Επεξήγηση στο απορία)
δ) Δεν έχει ανακοινωθεί πότε θα γίνουν προσλήψεις ιατρικού προσωπικού. (μερικής αγνοίας - Υποκείμενο στο δεν έχει ανακοινωθεί)
ε) Αυτό μόνο εξήγησέ μου, πόσο συχνά θα βλεπόμαστε. (μερικής αγνοίας - Επεξήγηση στην αντων. αυτό)

2. 
α) Δεν ξέρω αν πήρε το μήνυμά μου (πλάγια). Αν το πήρε (υποθετική), θα μου απαντήσει σύντομα.
β) Θέλω να μου πεις γιατί δεν έκανες τις ασκήσεις σου (πλάγια)!
γ) Απέφυγα να τον ρωτήσω γιατί άργησε να γυρίσει (πλάγια), γιατί τον είδα πολύ θυμωμένο (αιτιολογική).
δ) Αν δεν σταματήσει η πανδημία (υποθετική), η ζωή μας δε θα επανέλθει στην κανονικότητα.
ε) Δεν είναι γνωστό αν το Υπουργείο Υγείας θα προχωρήσει σε νέες προσλήψεις ιατρικού προσωπικού (πλάγια). Αν τελικά δεν το κάνει (υποθετική), θα είναι υπεύθυνο για πολλούς θανάτους πολιτών.
στ) Στενοχωρήθηκα πολύ, γιατί ήταν αδύνατο να τον βοηθήσω (αιτιολογική)!
η) Καταλαβαίνω γιατί νιώθεις έτσι (πλάγια), γιατί κι εγώ το ίδιο ένιωσα (αιτιολογική)!
θ) Δεν έμαθα ποτέ γιατί έφυγε τόσο βιαστικά (πλάγια).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου